Укрзалізниця продовжує відновлювати свої онлайн-системи після масштабної кібератаки.
Відновлення онлайн-сервісів Укрзалізниці після масштабної кібератаки триває, у компанії розраховують вийти на фінішну пряму вже найближчим часом. Про це повідомила пресслужба УЗ в середу, 26 березня.
"Статус на 8:00. Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час", - сказано в заяві.
При цьому вказується, що каси та всі залізничники працюють у посиленому режимі. Помічники - вокзальні "янголи" - теж на чергуванні та готові допомогти. Через каси продаються квитки на найближчі дати - 26 та 27 березня.
"Рекомендуємо пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30", - зазначили в компанії.