Відновлення всіх онлайн-систем Укрзалізниці тривало всю минулу добу і наразі триває. Квитки продаються через каси, які посилені персоналом.

Фахівці АТ Укрзалізниця спільно з кібердепартаментом СБУ продовжують відновлення онлайн-системи, яка зазнала масштабної тергетованої кібератаки. Про це 24 березня повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Зазначається, що відновлення всіх систем УЗ тривало всю минулу добу і наразі триває.

"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками", - йдеться у повідомленні.

Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.

Як повідомляється, остання атака була дуже системна і багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.

Онлайн-продажі квитків залишаються недоступними, і протягом цього дня Укрзалізниця готується ще працювати в офлайн-режимі.

Квитки продаються через каси, які посилені персоналом. Розширені графіки роботи.

На 24 і 25 березня активований продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай - тільки онлайн).

В Укрзалізниці повідомили, що якщо пасажир не встигає придбати квиток через касу, можна прямувати безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці (можуть не бути наявні місця всіх класів, але УЗ прагне довезти всіх).

Якщо пасажир планує подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, в Укрзалізниці наполегливо просять "не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра".

Усім, хто хоче повернути квиток на поїзд відправкою 24 березня, достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка і контактний номер телефона. Заявка про повернення буде оброблена протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.