Ціна однієї заправної станції може варіюватися від $800 тис. до $1 млн, що в сумі становить близько $105-132 млн за 132 АЗС, вважає Сергій Куюн.

Шанси на успішний продаж націоналізованої частки заправних станцій Shell мінімальні. Про це написав директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн у Facebook в понеділок, 18 листопада.

"На моє переконання, шанси у ФДМ продати цей актив наразі мінімальні", – зазначив він.

На думку експерта, ціна однієї заправної станції  може варіюватися від $800 тис. до $1 млн, що в сумі становить близько $105-132 млн за 132 АЗС, з яких наразі працює близько 120. Водночас, Shell заявляла про інвестиції в розмірі $460 млн у свій бізнес в Україні. Це означає, що потенційний покупець ризикує втратити значну частину вкладених коштів. 

Куюн також зазначає, що проблема полягає не тільки в ціні, а й у стані ринку в умовах війни. Близько 10% мережі вже не працює через небезпеку для персоналу. Сама ж мережа не може конкурувати з українськими гравцями через відставання у маркетингу та суворе дотримання норм і 100% сплати високих податків. 

"Shell давно не має прибутку в Україні, а її продажі лише ледь покривають витрати", – вказує він. 

За словами Куюна, в Україні спільні підприємства є нежиттєздатними, а тому, ймовірно, ФДМУ буде важко знайти покупця на частку Shell. 

Він важає, що наразі все більше залежить від самої Shell: чи наважиться вона сама викупити цей пакет або все ж продасть свою частку. 

"Це класична валіза без ручки", – резюмував експерт.