Клієнтам також доступні послуги голосового зв'язку, мобільна передача даних, послуга Домашнього інтернету. Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів.
Оператор зв'язку Київстар, станом на 11:00 18 грудня, відновив доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу. Про це повідомила пресслужба компанії.
Зазначається, що клієнтам також доступні послуги голосового зв'язку, мобільна передача даних, послуга Домашнього інтернету. Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів.
У компанії додали, що в деяких населених пунктах, зокрема в Києві, все ще виникають локальні труднощі з доступністю Домашнього інтернету. Для якнайшвидшого відновлення роботи послугизалучено весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей. Технічні роботи відбуваються поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки.
У Київстар нагадали, що якщо SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон або ввімкнути і вимкнути "авіарежим". Крім того, допомагає вибір мережі у налаштуваннях телефону.
Як повідомляється, нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв'язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг.