Компанія Anheuser-Busch InBev заявила, що продає свою частку в російському підприємстві, незважаючи на мільярдні втрати.

 

Найбільша у світі бельгійська пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev продасть свою частку в російському спільному підприємстві AB InBev Efes. Про це в компанії заявили після аналогічних дій її конкурентів – Carlsberg і Heineken, повідомляє Reuters у п'ятницю, 22 квітня.

 

В Anheuser-Busch InBev зазначили, що внаслідок продажу своєї частки матимуть збитків від знецінення в розмірі 1,1 млрд доларів.

 

У березні AB InBev призупинила продажі свого бренду Budweiser в Росії та втратила фінансову вигоду від свого російського СП, наслідуючи приклад інших великих пивоварень у відповідь на вторгнення Росії в Україну.

 

"AB InBev сьогодні оголосила, що продає свою неконтрольну частку в спільному підприємстві AB InBev Efes і веде активні переговори зі своїм партнером, турецькою пивоварнею Anadolu Efes, про придбання цієї частки", – йдеться в повідомленні AB InBev.

 

AB InBev володіє 24% акцій Anadolu Efes у рамках покупки у 2016 році свого найбільшого конкурента SABMiller. У 2018 році вони створили спільне підприємство AB InBev Efes, об'єднавши свої російські й українські бізнеси.

 

Спільне підприємство має 11 пивоварних заводів у Росії, на яких працює 3500 осіб, і три в Україні, на яких працює 1800 осіб.

 

Carlsberg є провідним західним гравцем у Росії, за ним слідує AB InBev. Данська пивоварня заявила, що її рішення продати свій бізнес у Росії призведе до списання близько 1,39 млрд доларів.

 

Нідерландський конкурент Heineken заявив, що його вихід з Росії вимагатиме витрат у розмірі близько 400 млн євро.

 

AB InBev також заявила, що представила Чернігівське, найпопулярніший бренд пива в Україні, у багатьох країнах, включаючи Велику Британію, Німеччину, Бельгію, Францію та Нідерланди.

 

У компанії зазначили, що весь прибуток від продажу Чернігівського піде на підтримку гуманітарної допомоги, і AB InBev гарантує підтримку цієї гуманітарної ініціативи в розмірі щонайменше 5 млн доларів.