Компанія, яка на початку 2022 року займала 51% російського ринку авіаційних вантажоперевезень, зберегла всього кілька екіпажів.

Найбільша вантажна авіагрупа Росії Волга-Дніпро скоротить у авіакомпаніях AirBridgeCargo і Атран, що належать їй, понад 200 пілотів, які літають на "боїнгах". Про це повідомляє РБК.

Повідомляється, що компанія, яка на початку 2022 року займала 51% російського ринку авіаційних вантажоперевезень, зберегла лише кілька екіпажів на випадок, якщо вона отримає дозвіл від Мінтрансу РФ на повернення літаків іноземним лізинговим компаніям, а всього на початок року в AirBridgeCargo працювало понад 300 пілотів, в Атрані – близько 110.

Наразі група Волга-Дніпро продовжує польоти на російських літаках Ан-124 та Іл-76.

"Ресурси компанії не безмежні. Оптимізація чисельності персоналу - вимушений захід. Вона проводиться поетапно, щоб мати можливість консервації флоту", - сказав представник компанії у відповідь на питання про звільнення пілотів.

Повідомляється, що пілоти почали залишати групу з початку весни 2022 року: частина за власним бажанням, інша - за згодою з роботодавцем, каже джерело РБК.

У березні прес-служба групи повідомила, що AirBridgeCargo та Атран призупинили польоти через санкції щодо лізингодавців, яким заборонили працювати з російськими компаніями, та заяви Управління цивільної авіації Бермудських островів (BCAA) про припинення терміну дії сертифікатів льотної придатності.