Соціальна мережа Twitter практично перестала боротися з проплаченою російською пропагандою після того, як компанія перейшла у власність скандально відомого мільярдера Ілона Маска. Про це пише BBC, яка провела власне журналістське розслідування.

Видання зазначає, що після зміни власника в компанії почалися масштабні "реформи", в ході яких були звільнені кілька тисяч співробітників. В результаті в компанії практично не залишилося працівників, які б займалися модерацією контенту.

За словами колишніх і діючих співробітників Twitter, з якими поспілкувалися журналісти, в останні місяці в соцмережі помітно зросла кількість публікацій з агресивною риторикою, розпалюванням ненависті, пропагандою сексуальних злочинів. Так само в соцмережі стало більше політичної пропаганди та інформаційних маніпуляцій.

"З команди пішли кілька ключових експертів, які займалися конкретними регіонами – так званими суб'єктами загрози: від Росії до Китаю", – розповів вже колишній співробітник Twitter.