Жертвами шахрайського call-центру стали майже 18 тисяч громадян Казахстану, зазначає Департамент кіберполіції.

Три жителі Дніпра організували шахрайський call-центр, через який вони обдурили майже 18 тисяч громадян Казахстану. У шахрайському call-центрі працювали 37 операторів. Про це повідомив Департамент кіберполіції на своєму Telegram-каналі у четвер, 29 грудня.

Шахраї дзвонили по телефону громадянам Казахстану і видавали себе за співробітників служби безпеки банків.

Вони повідомляли своїм жертвам про підозрілі транзакції. Аферисти запевняли, що нібито сторонні отримали доступ до рахунків казахських громадян. Тому під виглядом "скасування" транзакцій переконували клієнтів назвати фінансові дані.

Отримавши таку інформацію, зловмисники оформляли швидкі кредити, привласнювали суму позики і переказували гроші постраждалих на підконтрольні рахунки.

Зловмисники обдурили майже 18 тисяч громадян Казахстану.

Правоохоронці відкрили кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 ККУ – Шахрайство.

Зловмисникам тепер загрожує до восьми років ув'язнення.