На тиждень надходить 2-3 скарги щодо неякісного пального у Києві. Про це журналісту УНН повідомив начальник Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві Олег Рубан.
«На сьогодні перевірки АЗС, а саме на дотримання прав споживачів відсутні. Ми майже щотижня отримуємо скарги на псування двигунів та неякісне пальне. На жаль, на сьогодні прийнято урядом рішення щодо заборони перевірок на даних підприємствах», - розповів Рубан.
На запитання, скільки надходить скарг на якість пального, Рубан відповів: «Зараз 2-3 на тиждень, але минулого року, коли був дефіцит палива, ми отримували 10-15 на добу».
Він закликав споживачів звертатися до відповідних служб, щоб у Держпродспоживслужбі фіксували та допомагали в суді вирішити питання.
«Прошу споживачів звертатися до відповідних служб, щоб ми їх фіксували, і допомагали в суді вирішити дане питання, тому що сьогодні, відповідно до військового стану, до мораторію на перевірки допомогти споживачу можемо лише звертаючись до суду. Територіальні органи Держпродспоживслужби будуть супроводжувати дані факти й виступати третьою особою в суді для допомоги споживачу», - сказав Рубан.
Контекст
Виявилося, що у Львові на одній з автозаправок в авто заливали неякісне пальне марки А-95. Через це чимало машин вийшли з ладу. Автівки несподівано зупинилися посеред дороги, проїхавши всього кілька кілометрів. Справа набула розголосу.
Голова Закарпатської обласної державної адміністрації Віктор Микита повідомив згодом, що на Закарпатських АЗС перевірять якість пального, що завозиться до регіону.