Системи Facebook не розрізняють категорії політичної і соціальної реклами, пояснили в компанії.

Соціальна мережа Facebook з 4 березня зняла заборону на показ політичної реклами, яку соцмережа ввела після листопадових виборів президента США. Про це йдеться в повідомленні компанії, оприлюдненому ввечері в середу, 3 березня.

Ми ввели цю тимчасову заборону після виборів в листопаді 2020 року, щоб уникнути плутанини або зловживань після дня виборів. На відміну від інших платформ, ми вимагаємо авторизації і прозорості не тільки для політичної і передвиборної реклами, але і для соціальної реклами, і наші системи не розрізняють ці категорії, - заявили у Facebook.

У компанії наголосили, що отримали багато зворотного зв'язку з цього питання, і пообіцяли в найближчі місяці вивчити роботу цих сервісів і оцінити необхідність змін.