Новий візуальний брендинг, змінюючись з кожним роком, дає можливість поєднувати минуле і майбутнє в одному просторі.
У Києві сьогодні, 19 лютого, був представлений бренд Чорнобильської зони відчуження, створений українським креативним агентством Banda Agency. Фото і відео концепції бренду опубліковані на сайті агентства.
"Ми вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам'яті. Бо хочемо, щоб люди встигли побачити все наживо. Побачити і вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок", - йдеться в повідомленні агентства.
За основу бренду була взята форма поверхні реактора. З кожним роком зображення змінюється і поступово зникає. Кінцева точка існування лого 2064, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.