Користувачі скаржаться, що не можуть увійти до мобільного додатку. У банку пообіцяли швидко виправити проблему.

У ПриватБанку в понеділок, 16 травня, стався черговий збій, через який користувачі зазнають складнощів із входом у мобільний додаток.

У прес-службі ПриватБанку визнали складнощі та пообіцяли усунути проблеми протягом години.

"Зараз спостерігаються тимчасові проблеми у клієнтів із входом у додаток Приват24. Фахівці працюють над усуненням збою. Протягом години полагодимо", – йдеться у повідомленні банку.

До речі, це не перший збій останнім часом. Так, 12 травня мобільний додаток та інтернет-банкінг Приват24 перестали працювати. Клієнтам було неможливо авторизуватися.

Також у ніч на 18 квітня проводився черговий етап регламентних робіт у Приват24. Частина сервісів проходила техобслуговування, тому програма та веб-версія були недоступні.