Феттель і Гасли на подіумі, а Хемілтон фінішував останнім.
Повним драматизму і трагедії для Макса Ферстаппена і Льюїса Хемілтона видався черговий Гран-прі Формули-1, який пройшов у Баку.
Першим в гонці стартував Шарль Леклер, але досить швидко його Феррарі залишили позаду себе Льюїс Хемілтон і Макс Ферстаппен, а до 6-го кола Шарль і зовсім випав з топ-3, пропустивши Серхіо Переса, який відмінно стартував.
Провал на старті змусив Леклера їхати в бокси, запустивши хвилю піт-стопів. З пари лідерів першим за новою гумою відправився Хемілтон. Незважаючи на швидкий піт, йому довелося постояти і пропустити Гасли, втративши кілька секунд.
Цим скористався не тільки Ферстаппен, що відправився в бокси на наступному колі, а й Перес, який зробив це кругом по тому. В результаті Льюїс виявився третім позаду двох Ред Булл.
Хемілтон зробив кілька спроб обійти Переса, але будучи швидше на прямих, він програвав на другому секторі з поворотами і вийти на зручну для атаки дистанцію ніяк не міг.
До середини гонки така ситуація стабілізувалася. Все змінив Ленс Стролла, у якого лопнула задня покришка і він розбив авто. Всі збилися за машиною безпеки в один пелетон за 15 кіл до фінішу.
На рестарт лідери зберегли свої позиції, а на четверте місце вискочив Себастьян Феттель, який встиг змінити шини до сейфіті-кара.
Здавалося, Ферстаппен легко виграє гонку, але за 6 кіл до фінішу з ним повторилася трагедія Стролла - лопнула ліва задня шина і авто виявилося в відбійнику. Макс був злий, бив покришку, все, що потрапляло під руку, але це не змінило факт упущеної перемоги.
На трасу виїхав автомобіль безпеки, а потім з'явилися червоні прапори. До кінця залишалося три кола і дирекція прийняла рішення рестарту з місця.
Рестарт вдався краще Хемілтону, який випередив Переса, але в спробах захистити свою позицію він перегальмував і пролетів перший поворот, опинившись за межами траси. Льюїсу залишалося тільки вибачитися перед командою за помилку, через яку він дістався до фінішу останнім.
А виграв гонку Серхіо Перес, для якого це перша перемога в Ред Буллі і друга в кар'єрі. На подіум також піднялися Феттель і Гасли.
Якщо за шість кіл до фінішу в чемпіонській гонці, здавалося, Ферстаппен йде у відрив, потім Льюїс повинен був виходити вперед з істотним запасом, але в результаті нічого не змінилося. А ось в Кубку конструкторів, враховуючи ще й провал Боттаса, який опинився поза топ-10, Ред Булл пішов у відрив.