На подіумі в Італії несподівано фінішував Ландо Норріс.

Після неймовірного першого Гран-прі Формули-1 в Бахрейні пілоти видали не менше цікаву гонку в Імолі, чому посприяв дощ, що пройшов перед стартом.

Кваліфікацію напередодні виграв Люіс Хемілтон, але вже на старті він поступився позицією Максу Ферстаппену, який вийшов в лідери з третьої позиції. Відзначимо провал Переса, який з другої стартової позиції опустився на четверту, пропустивши ще і Леклера.

А стартові переміщення закінчилися аварією Латіфа, який зіткнувся з Мазепиним і виявився в бар'єрах. Автомобіль безпеки, під яким у бар'єри в'їхав Мік Шумахер, але німець все ж втримався на трасі.

Взагалі для молодих гонщиків гонка видалася непростою - про Шумахера ми згадали, Мазепин багато програвав за ходом гонки, а в гонці традиційно для себе розвернувся, але найбільше проблем було у Цуноди, який ще в кваліфікації розбив болід і стартував останнім, кілька разів вилетів у гравій, отримав штраф за порушення кордонів траси і в підсумку фінішував поза топ-10, хоча в якийсь момент гонки навіть вів боротьбу з Хемілтоном.

Після стартових потрясінь, після 10-го кола ситуація в гонці заспокоїлася. Траса підсихала і тепер виникло питання, коли пілоти поїдуть за сликом. Ризикнула команда Ред Булл, причому з лідером гонки Максом Ферстаппеном, який спровокував хвилю піт-стопів.

Схоже, Макс зробив це рано. Сам він тільки виграв, адже не підпустив до себе Хемілтона, який рвався вперед, а ось Льюїс на Medium помилився, адже при спробі обгону кругового вилетів у гравій і розбив переднє антикрило. Хемілтон ще й довго не міг виїхати з гравію, забуксувала і лише задом зумівши виїхати. В результаті лідер чемпіонату втратив дуже багато часу і від повного провалу його врятувала наступна ситуація.

Буквально відразу після аварії Хемілтона Рассел і Боттас зіткнулися (обидва звинувачували в аварії один одного і виявити винного відразу складно). Але факт в тому, що через розбиті боліди і купи уламків на трасу спершу виїхав автомобіль безпеки, а незабаром дирекція і зовсім припинила гонку.

Рестарт було прийнято рішення проводити з ходу і Ферстаппен легко зберіг позицію, відправившись за перемогою. А ось за його спиною Норріс вийшов на друге місце, пройшовши Леклера. При цьому Ландо був на Soft, тоді як конкуренти на Medium. Все це позначиться потім, коли їх наздожене Хемілтон, який на рестарт був 8-м.

Кіл за 15 до фінішу ситуація склалася таким чином - Ферстаппен далеко попереду, Норріс за стертих шинах стримував два Феррарі, до яких підібрався Хемілтон. По черзі Льюїса розібрався з усіма конкурентами - Норріс здався всього за 3 кола до фінішу.

Після цього Хемілтон видав краще коло в гонці і заробив додатковий бал, завдяки якому дотримав лідерство в чемпіонаті.

Відзначимо невдачі Переса, якого також кілька разів розвернуло і він фінішував поза топ-10.