Компанія репера виплатить 950 тисяч доларів у рамках цивільного позову щодо тривалої доставки онлайн-покупок.

Бренд Yeezy репера та дизайнера Каньє Веста, який нещодавно змінив ім'я на Йе, виплатить 950 тисяч доларів за неправдиві заяви про терміни доставки товарів. Про це повідомляє CBS News із посиланням на заяву окружного прокурора округу Лос-Анджелес Джорджа Гаскона.

Зазначається, що суперечка була врегульована в рамках цивільного позову. На бренд подали до суду після скарг клієнтів на те, що вони чекали на товар, замовлений онлайн, більш ніж 30 днів.

Торгову марку Yeezy звинуватили в "незаконній діловій практиці та неправдивій рекламі через несвоєчасну доставку товарів".

"Інтернет-споживачі мають право на захист від невиправданих комісій та необґрунтовано довгих очікувань. Ми будемо забезпечувати дотримання державних та федеральних законів, які регулюють онлайн-покупки в окрузі Лос-Анджелес", - наголосив Гаскон.

Розслідування проводилося у чотирьох округах: Лос-Анджелес, Аламеда, Сонома та Напа. Офіси окружного прокурора в кожному окрузі отримають по 200 000 доларів як штрафні санкції, по 25 000 доларів за слідчі дії. Ще 50 000 доларів підуть до Цільового фонду судового переслідування захисту прав споживачів.

Відповідно до законодавства Каліфорнії, товари, замовлені через Інтернет, мають бути надіслані протягом 30 днів. В іншому випадку компанія повинна надіслати клієнтові письмове повідомлення про затримку та надати відшкодування, або відправити "еквівалентні або якісніші замінні товари".