Видання The Moscow Times зазначає, що причиною низького попиту на зібрані у Москві автомобілі стала висока ціна.
Спроба РФ налагодити виробництво китайських автомобілів під радянською маркою Москвич зазнала невдачі. Колишній завод Renault у Москві, що здатен виробляти 180 тис. автомобілів на рік, за підсумками 2023 року зібрав тільки 31 тис. Москвичів з китайських деталей. Про це з посиланням на дані російського агентства Автостат повідомляє The Moscow Times.
Завод, який віддали в управління владі Москви, фактично займається тільки великовузловим складання автомобілів китайського виробника JAC, які продають під брендом Москвич.
Компактний кросовер Москвич 3 та його електрична версія Москвич 3е є варіантами китайських JAC JS4 та iEVS4. У свою чергу, ліфтбек Москвич 6 - це версія китайської Sehol A5 Plus, суббренду JAC Motors.
З 31 тис. зібраних минулого року авто вдалося продати менше половини – 15,3 тис. автомобілів. Збиток заводу зріс за рік у 3,6 раза – до 8,6 млрд рублів.
Причиною низького попиту на зібрані у Москві автомобілі стала ціна: завод продавав копії китайських авто вдвічі дорожче за оригінал. У російських автосалонах ціни на Москвич починалися від 2,4 млн руб. і доходили до 3,1 млн, тоді як китайські оригінали коштували в КНР 1,36-1,87 млн рублів.
Через низький попит на продукцію Москвич у березні вперше знизив ціни на свої моделі, а також майже на третину зменшив виробничий план на 2024 рік – до 22 тис. авто. Для беззбиткової роботи підприємство має виробляти мінімум 40 тисяч машин на рік.