The Bell зазначає, що компанія продовжує прямі поставки своєї продукції в Росію, попри свої обіцянки у 2022 році піти з ринку РФ.
Міжнародний виробник алкоголю Bacardi з початку повномасштабної агресії РФ в Україні втричі збільшив прибуток від продажу на териториторії Росії. Проте в 2022 року компанія обіцяла піти з російського ринку. Про це мовиться в розслідуванні видання The Bell.
Компанія продовжує прямі поставки своєї продукції в Росії, зазначає ЗМІ. Bacardi, зокрема, здійснює контрактний розлив своїх дистилятів на заводі Георгіївський у Краснознаменську Московської області.
Вартість основних засобів російського відділення Bacardi в 2022 році в порівнянні з 2021 роком зросла з 57 до 850 мільйонів рублів. Виручка філії збільшилася з 30,1 мільярда рублів до 32,6 мільярда, а чистий прибуток зріс утричі - з 1,5 до майже 4,7 мільярда рублів.
Bacardi після 24 лютого 2022 року отримала чотири декларації відповідності на імпорт алкогольної продукції. Вони дозволяють експортувати алкоголь протягом тривалих термінів.
Зазначимо, що в березні 2022 року Bacardi International розмістила на своєму сайті заяву, яка засуджує напад Росії на Україну.
Крім того, компанія обіцяла пожертвувати один мільйон доларів Червоному Хресту та Корпусу Милосердя, зупинити експорт до Росії та заморозити інвестиції в рекламу. Однак з тексту зникли обіцянки про припинення експорту та витрат на маркетинг після того, як анонс був розтиражований пресою.
Bacardi International – найбільший сімейний виробник алкоголю у світі. Компанії належать такі бренди, як ром Bacardí, горілка Grey Goose, текіла Patrón, віскі Aberfeldy, Dewar's, William Lawson's, джин Bombay Sapphire, вермути та вина Martini & Rossi та багато інших.