Порівняльні продажі мережі - показник, що відстежує ресторани, відкриті більше як рік, - впали на 1% порівняно з попереднім роком.
Продажі McDonald’s Corp.У другому кварталі впали вперше з 2020 року, не виправдавши очікувань аналітиків щодо зростання. Про це повідомляє Bloomberg.
Зазначається, що порівняльні продажі мережі - показник, що відстежує ресторани, відкриті більше як рік, - впали на 1% порівняно з попереднім роком.
Падіння продажів спостерігається у кожному з географічних сегментів McDonald's. У США ця тенденція була частково зумовлена зниженням пішохідного трафіку.
Як повідомляється, зростання продажів McDonald'sсповільнилося цього року, оскільки відвідувачі по всьому світу скоротили споживання біг-маків через багаторічне зростання цін та обмеженість бюджетів домогосподарств.
Наприкінці минулого кварталу постачальник фаст-фуду запустив у США акцію з продажу страв за 5 дол, щоб переконати відвідувачів, що це все ще доступний варіант.
Як свідчать перші результати, це приваблює клієнтів, хоча будь-яке зростання продажів не буде очевидним до кінця цього року. Також було запроваджено лімітовані позиції меню, сподіваючись заманити клієнтів, такі як каджунський бекон McCrispy і "бабусин" McFlurry.
McDonald's також повідомив про зниження продажів в одних і тих самих магазинах у Китаї та Франції.Прибуток, за вирахуванням деяких статей, у першому кварталі склав 2,97 дол на акцію, не дотягнувши до середнього прогнозу аналітиків.