Німецька національна залізнична служба Deutsche Bahn впровадить використання камер спостереження, які працюють на платформі штучного інтелекту для аналізу даних та швидкої діагностики технічного стану транспорту, пише УНН з посиланням на DPA.
Deutsche Bahn (DB) використовуватиме додатки штучного інтелекту (ШІ) у вантажних перевезеннях по всій Німеччині, заявила в середу прессекретар залізниці. Системи на основі визначення місцеперебування, так звані "мости камер", будуть встановлені на інфраструктурі, щоб поїзди можна було записувати з різних ракурсів, а потім сканувати за допомогою програмного забезпечення зі штучним інтелектом.
Додаток дозволяє виявляти пошкодження поїздів на ранній стадії, повідомили в DB. Своєю чергою, це також допомагає більш ефективно і швидко ремонтувати вантажні вагони. Промислова сировина, така як метал або металобрухт, також може бути розпізнана і відсортована швидше.
"Штучний інтелект негайно стане невід'ємною частиною наших операцій", - заявила керівник DB Сігрід Нікутта.
Вона додала, що це також допоможе національній залізничній службі стати більш дружньою до клімату. Перший міст-камера розпочала тестування на сортувальній станції в баварському місті Нюрнберг у 2017 році. Зараз там встановлено 13 мостів з камерами, а також ще сім інших об'єктів DB Cargo в Німеччині.
DB заявляє, що вони записують близько 300 000 зображень під час майже 10 000 маршрутів на день, які потім аналізуються програмним забезпеченням зі штучним інтелектом. Зображення надають інформацію про стан гальм поїзда, серед інших даних.
Для роботи з програмним забезпеченням зі штучним інтелектом була створена нова посада - цифровий діагност. Досі перевірка вантажного поїзда займала до години, залежно від його довжини.
Китайський технологічний сектор зосередився на додатках у сфері штучного інтелекту, щоб конкурувати з технологічними "титанами" США, такими як Google і Microsoft Corp. У Пекіні планують перевершити геополітичного конкурента - Вашингтон - в технології, що може визначити технологічних лідерів майбутнього.