АвтоВАЗ, де працює близько 40 тисяч людей, офіційно перейшов на чотириденку, пояснюючи це спробою "зберегти колектив".
На тлі падіння продажів і скорочення робочого тижня АвтоВАЗ перевів частину працівників на підсобні роботи - замість виробництва вони прибирають цехи й ремонтують конвеєри. Про це повідомляє СЗРУ.
Ці "госпроботи по п’ятницях" з’явилися після хвилі звільнень, що почалася в жовтні на тлі скорочення зарплат і переходу автогіганта на чотириденний робочий тиждень.
Російська компанія пропонує досвідченим робітникам "підробіток": за 32 години - близько 16 тисяч рублів, за 40 - до 32 тисяч. Утім, за словами працівників, заробити вдається лише "обраним", решта чекає черги.
Ті, хто потрапив на підсобні роботи, скаржаться на небезпечні умови: старі, непровітрювані приміщення, зламані конвеєри, витік охолоджувальної рідини, яку необхідно збирати вручну.
З 29 вересня АвтоВАЗ, де працює близько 40 тисяч людей, офіційно перейшов на чотириденку, пояснюючи це спробою "зберегти колектив". Наслідком стало масове звільнення робітників - після скасування бонусів і переплат їхні доходи впали з 100-120 до 45-50 тисяч рублів.
За дев’ять місяців 2025 року продажі Lada в Росії впали на 24,9 %, до 237,7 тис. машин. Частка бренду на ринку скоротилася до 26,5 %.






