Чимало українців за кордоном стикається з проблемою відновлення документів. В тому числі може виникнути потреба в оформленні картки платника додатків за межами України.
РБК-Україна наводить роз'яснення від Мінреінтеграції про те, як можна отримати картку платника податків знаходячись за кордоном.
Які документи потрібні
У міністерстві пояснюють, що для отримання відповідного документа необхідна:
- заповнена заява за формою № 5ДР (дивіться за посиланням),
- копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати документ
Згідно з інструкцією відомства, отримати картку платника податків можна в три способи, а саме:
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.
Важливо. В Мінреінтеграції звертають увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.