Чимало українців за кордоном стикається з проблемою відновлення документів. В тому числі може виникнути потреба в оформленні картки платника додатків за межами України.

РБК-Україна наводить роз'яснення від Мінреінтеграції про те, як можна отримати картку платника податків знаходячись за кордоном.

Які документи потрібні

У міністерстві пояснюють, що для отримання відповідного документа необхідна:

  • заповнена заява за формою № 5ДР (дивіться за посиланням),
  • копія паспорта з чітким зображенням документа.

Де можна отримати документ

Згідно з інструкцією відомства, отримати картку платника податків можна в три способи, а саме:

  • особисто у закордонній дипломатичній установі України;
  • за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
  • через представника в українській податковій.

Важливо. В Мінреінтеграції звертають увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

  • довіреність,
  • документ, що посвідчує особу представника,
  • копію документа, що посвідчує особу довірителя.