Більша частина українців - 68% - спрямує частину свого святкового бюджету на благодійність, зокрема на підтримку захисників на фронті.
Практично 59% українців планують покупки на період різдвяно-новорічних свят. Більшість з них витратять кошти на Новий рік. Про це свідчать дослідження оприлюднила компанія Deloitte.
"Більша частина українців (59%) не планує відмовлятися від святкових покупок (попри війну в країні - ред.), але цей показник дещо менший, якщо порівняти з минулим роком (61%)», - йдеться в повідомленні.
За даними дослідження, 49% українців витратять більше коштів на святкування Нового року, ніж на Різдво.
Найбільше коштів на святкування Нового року планують витратити респонденти зі східних областей України, тоді як на святкування Різдва – в західних областях. Практично 45% українців святкуватимуть Різдво 25 грудня і тільки 17% – 7 січня.
Більшість респондентів, 56%, мають намір витрати на покупки від 1000 до 5000 грн. Найпопулярніші категорії товарів: продукти харчування, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої.
Крім того, 68% респондентів (минулого року – 61%) планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійність. З них 86% направлять допомогу захисникам на передовій.
Крім того, 66% українців під час купівлі нададуть перевагу продавцям, які підтримують ЗСУ та постраждалих від війни цивільних, переказуючи на допомогу частину коштів з кожної покупки.