Логістична компанія "Нова Пошта" повідомила про технічний збій мобільного застосунку, через що наразі не можна скористатися поштоматом та іншими послугами з додатка компанії, передає УНН.
"На жаль, через технічний збій мобільний застосунок Нової пошти тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку. Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, - найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі", - йдеться в повідомленні.
Компанія зазначила, що усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги можна отримати у будь-якому відділенні "Нової пошти". Інші цифрові точки контакту, у тому числі API, бізнес-кабінет та сайт, працюють.
У "Новій пошті" зауважили, що працюють над усуненням збою та повідомлять про відновлення роботу застосунку у соціальних мережах та на сайті компанії.
Нагадаємо
Гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський на своїй сторінці у Facebook анонсував запуск нової марки та показав картинку, яка назвав "робочим ескізом".