Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг проведе позапланові виїзні перевірки низки обленерго через скарги споживачів на "несправедливе відключення світла", передає УНН.

Як повідомили у НКРЕКП, причина перевірок - звернення споживачів, які скаржаться на:

нерівномірний (несправедливий) розподіл операторами систем розподілу участі споживачів у заходах з розвантаження енергосистеми (графіках відключення), зокрема споживачі вказують, що оператори систем розподілу відключають певні об’єкти постійно та на тривай час, а певні об’єкти відключають на значно менш тривалий час або взагалі не відключають;

неповідомлення операторами систем розподілу споживачів про перерви в електропостачанні, зокрема споживачі вказують на відсутність або неактуальність інформації про перерви в електропостачанні на вебсайтах операторів систем розподілу;

недотримання операторами систем розподілу графіків аварійних відключень та неналежного інформування, які містять, зокрема, скарги щодо надання операторами телефонних «гарячих ліній» некомпетентних відповідей, а також заяви про порушення прав та інтересів споживачів на отримання достовірної інформації.

У зв'язку з цим Нацкомісія вирішила провести позапланові виїзні перевірки:

1) ПРАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО»;

2) ПРАТ «ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО»;

3) ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»;

4) ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»;

5) АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»;

6) АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

7) АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО»;

8) АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО».