За час бета-тестування програми українці випустили понад 2 млн карт, 1,1 млн осіб бачать кешбек у Дії, а загальна сума нарахованих коштів становить 73,2 млн грн.
В Україні завершили бета-тестування програми Національний кешбек та запускають її національну рекламну кампанію. Про це у п’ятницю, 11 жовтня, повідомила перша віцепрем'єрка - міністерка економіки України Юлія Свириденко, передає Інтерфакс-Україна.
"Сьогодні запускаємо Національний кешбек повноцінно, стартує рекламна кампанія. Ми продовжимо надавати технічну підтримку нашим партнерам, зокрема новим ритейлерам та виробникам, які продовжують приєднуватися до програми", - сказала вона.
Свириденко зазначила, що технічні та фінансові системи працюють, кошти, нараховані за купівлю товарів українського виробництва, відображаються в Дії наступного дня, а споживач може легко дізнатися, на які товари нараховується кешбек.
Крім того, у Дії було запущено функцію сканера товару для визначення його участі у програмі.
Свириденко зазначила, що за час бета-тестування програми, що тривала з 2 вересня, українці випустили понад 2 млн карт, 1,1 млн осіб бачать кешбек у Дії, а загальна сума нарахованих коштів становить 73,2 млн грн.
Учасниками програми вже стали 1,3 тис. виробників, які зареєстрували у програмі 260 тис. товарів.
Крім того, до програми долучилися 610 ритейлерів та 11 банків.
Свириденко також наголосила, що перша виплата відбудеться 20 жовтня.