Знаменитість заснувала модну марку у 2019 році. Вона відразу запропонувала широку палітру для будь-якого кольору шкіри.
Американська телевізійна зірка Кім Кардаш'ян з'явилася на обкладинці журналу Time. Випуск присвячений 100 найвпливовішим компаніям року.
Зокрема світська левиця в ньому представлена, як засновниця коригуючої спідньої білизни Skims. За даними джерела, лише за 2022 рік вона заробила на цій продукції 500 мільйонів доларів. За останніми підрахунками, сама компанія оцінюється у $3,2 мільярда доларів.
Також для видання Кім Кардаш’ян розповіла, з чого розпочався цей бізнес.
"Все почалося з того, що я просто не знайшла коригуючий одяг, який підходив би мені за кольором шкіри. Я брала свій одяг і фарбувала його чайними пакетиками та кавою у ванній", - сказала вона.
Щоправда, цей метод був недосконалий. Одного разу бізнесвумен довелося одягнути мокру від останнього фарбування коригуючу білизну під одяг у Каннах. Цей випадок і підштовхнув її задуматися про створення білизни - насамперед через особисту потребу.
instagram.com/time