Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський заявив в інтерв'ю "Фактам", що його стратегічний план - створювати сучасний україномовний контент і просувати його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі.

Відкриття в Університеті культури першого в світі та в Україні ТікТок факультету - частина цього плану, зазначив він.

"Це потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури і мистецтв, підтримки його іміджу та лояльності до бренду. До речі, цього року саме через соцмережі ми набрали студентів. Зараз йде інформаційно-інтелектуальна світова революція, битва мізків. Все це збіглося з економічною кризою, коронавірусом, що вибило багатьох людей зі звичного ритму життя і ще більше занурило в соціальні мережі. Особливо молодь, яка майже не дивиться телевізор, на жаль, мало читає книги", - розповів Поплавський.

Він додав, що з цією цільовою аудиторією потрібно спілкуватися молодіжним сленгом.

"Тому я створюю сучасний україномовний контент, просуваю його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Це мій стратегічний план. Ми готуємо українських блогерів, лідерів думок 21 століття. І відкриття в Університеті культури першого в світі та в Україні ТікТок факультету - теж частина цього великого плану", - пояснив ректор.

На запитання журналіста, скільки він заробляє в соцмережах, Поплавський відповів, що вони - виключно іміджевий інструмент для популяризації університету.

"Краща монетизація - це довіра і повага, їх не купиш. Ми створюємо українські проекти і популяризуємо їх. Хочу, щоб наші українські тренди були в топі і світ знайомився з нашою культурою, піснею, кухнею, традиціями. Ми повинні показати, що українське - це модно, це в тренді, за цим майбутнє!", - заявив він.

Щоб витримувати конкуренцію з молодими блогерами, потрібно системно працювати в соцмережах, переконаний ректор Київського університету культури.

"Аналізувати тенденції та створювати власні українські тренди, бути унікальним і цікавим. Комунікувати з фоловерами, залучати до обговорення, робити контент-аналіз і висновки, що цікаве їм. Дивувати креативними підходами і представляти якісні драйв-тренди. Здивувати - значить перемогти! - розповів Поплавський. - Щопонеділка я проводжу прямі ефіри, спілкуюся з передплатниками і відповідаю на їхні гострі запитання. Я розігрую призи, гроші, машини для українців. Невимушеними розмовами, гумором, піснями, танцями, мемами ми залучаємо все більше нової української аудиторії, охоплення 83% саме в Україні - це хороший результат. Щоб завоювати та утримувати аудиторію, потрібно апелювати до емоцій і почуттів і управляти її енергією".