Бренд планує випускати помади, тональні засоби, палетки тіней для повік і пудру, а також лімітовані серії.

Італійський модний дім Valentino розширює асортимент б'юті-продукції декоративної косметики. Дебютна колекція засобів для макіяжу буде представлена ​​31 травня в універмазі Selfridges у Лондоні, а продажі по всьому світу почнуться в серпні, повідомляє ELLE.

Розробкою лінійки займався креативний директор Valentino П'єрпаоло Піччолі, який задумав її, щоб продемонструвати "зв'язок між світом моди і світом краси".

На етапі запуску будуть доступні не менше 40 відтінків тонального крему і 50 відтінків губних помад. Асортимент доповнять засоби для макіяжу очей.

Вся упаковка продукції виконана в червоному кольорі і прикрашена золотою буквою V.

За словами генерального менеджера Valentino Beauty Гаранс Роби, бренд хотів створити продукти, які були б одночасно вишуканими і доступними для кожного.

Ціна тонального засобу від Valentino складе 64 долара, помади - 30 доларів, а олівців для брів і підводки для очей - 40 доларів.

Раніше асортимент Valentino Beauty складався з ароматів.