Кадр з оголеним фотографом обурив шанувальників бренду. Вони не оцінили ідею кампанії, що стирає гендерні кордони.

Днями в Instagram бренду Valentino з'явилося фото з рекламної кампанії, присвяченої новій сумці Roman Stud. Знімок-автопортрет оголеного фотографа Майкла Бейлі-Гейтса викликав справжню бурю в коментарях.

Багато шанувальників марки оцінили посил кампанії про руйнування гендерних кордонів. Однак частина фоловерів була обурена ідеєю реклами, назвавши її "позбавленою сенсу" і такою, що виражає "неповагу до жінок".

"Це не має нічого спільного зі свободою творчості!", "Я хотіла таку сумочку. Тепер не хочу!", "Це чоловік чи жінка? Нам треба вгадати?" - зазначили критично налаштовані коментатори.

 

На неабиякі суперечки відреагував креативний директор Valentino П'єрпаоло Піччолі.

"Після того, як ми розмістили цю фотографію, багато людей відреагували на неї з агресією і ненавистю. Моя робота полягає в тому, щоб передати своє бачення краси відповідно до часу, в який ми живемо...

Усі рухи самосвідомості керуються однією і тією ж ідеєю: еволюція можлива, якщо можлива рівність, якщо можлива інклюзивність, якщо захищаються права людини і свобода вираження думок. Ненависть - це не вираження, ненависть - це реакція на страх, а страх може легко перетворитися на насильство. Ми повинні протистояти всім формам насильства, ненависті, дискримінації та расизму, і я пишаюся тим, що можу використовувати свій голос і свою роботу для цього, відтепер і назавжди. Це автопортрет молодої красивої людини, а зло - в очах того, хто дивиться, а не в її оголеному тілі", - заявив дизайнер.

Також ситуацію прокоментував сам Майкл.

"Я ціную підтримку цієї фотографії і дискусії, які вона викликала. Я був би вдячний, якби таку ж увагу було звернуто на жахливі законопроекти про трансгендерну молодь, які пропонуються і приймаються в США", - написав фотограф у соцмережі.

У своїй творчості Бейлі-Гейтс часто звертається до теми трансгендерності і раніше публікував автопортрети в схожій стилістиці.