Facebook втрачає молоду аудиторію в конкуренції з іншими платформами, наприклад TikTok, хоч і виконує ринкові очікування.
Meta - материнська компанія Facebook та Instagram - на пізніх торгах втратила близько $200 млрд після публікації квартальних результатів. Про це повідомляє Financial Times у четвер, 3 лютого.
Така реакція інвесторів зумовлена тим, що хоча продажі компанії виконали ринкові очікування та досягли 33,7 млрд доларів, Meta не змогла виправдати прогнози прибутковості та кількості активних користувачів. Компанія заробила лише 10,3 млрд доларів проти очікуваних 11 млрд доларів.
Крім того, компанія вперше у своїй історії прозвітувала про скорочення кількості денних активних користувачів з 1,93 млрд осіб до 1,929 млрд осіб. За місяць показник зупинився на рівні 2,95 млрд людей, що ставить питання, яким буде майбутнє Meta.
У результаті, на пізніх торгах акції компанії впали більш ніж на 20%, що скоротило ринкову вартість Meta на 200 млрд доларів.
Статистика обумовлена втратою молодшої частини аудиторії соцмережами Meta. Компанія прогнозує отримати у першому кварталі менший прибуток, ніж очікують інвестори, внаслідок конкуренції з іншими платформами. Meta очікує дохід у першому кварталі 2022 року в діапазоні від 27 до 29 мільярдів доларів, що еквівалентно зростанню від 3% до 11% р/р.
Компанія конкурує з TikTok - соцмережею, яка за кількістю відвідувань у 2021 році обігнала пошуковик Google. У Meta раніше зазначали, що працюють над своїми соцмережами, щоби конкурувати з TikTok за молодшу аудиторію.
Зазначимо, що якщо акції не відновляться на основній сесії, Meta може зазнати найбільшого падіння з того часу, як вона стала публічною у 2012 році.