Кабінет Міністрів України призупинив держрегулювання цін на пальне для того, щоб надати можливість операторам ринку транспортувати на український ринок ресурс з Європи. Міністр економіки Юлія Свириденко в ефірі телемарафону повідомила, що наразі ціни на дизельне паливо складатимуть не більше 58 гривень, на бензин – не більше 52 гривень, передає УНН.

“В нас працює оперативний штаб при Кабінеті Міністрів. Він об’єднує декілька відомств. Його очолив прем’єр-міністр. Ми мали доволі тривалу дискусію з операторами ринку. За результатами сьогоднішнього засідання оперативного штабу, була прийнята домовленість про те, щоб ми, з боку держави, призупинили цінове регулювання задля того, щоб оператори ринку мали можливість наситити ринок необхідним ресурсом. Для того, щоб вони мали можливість транспортувати на ринок України весь ресурс, який є на європейському ринку”, – повідомила міністр.

Міністр зазначила, що уряд очікує, що ціни на дизельне паливо будуть не більше 58 гривень, на бензин – не більше 52 гривень.

В той же час, оператори ринку, які зловживатимуть становищем та підвищувати ціни – стикнуться із санкціями з боку влади.

“Сьогоднішнє рішення має призвести до того, що найближчі тижні черги будуть зменшуватися, і баланс ринку в нас сприйнятний для того, щоб не було дефіциту”, – додала Свириденко.

Зокрема, від початку воєнних дій Уряд зменшив акциз та прибрав ПДВ на дизель та бензин. Для забезпечення швидкого завезення ресурсу до України, бензовозам дозволили перетинати кордон без дозволів.

“Ми зробили окремі зелені лінії для бензовозів для того, щоб була швидша оборотність, та для того, щоб була можливість швидше доставляти новими логістичними каналами паливо на територію України”, – пояснила міністр.

Україна втратила 97% попередніх логістичних каналів, і за цей час змогла перебудувати абсолютно нові логістичні шляхи.

Наразі пальне і надалі буде надходити через західний кордон. Держава має домовленість з польською стороною, та знайшла технічну можливість збільшення транзиту через Польщу з 60 тисяч до 120 тисяч тонн, завдяки “зеленим коридорам” для автовозів, які запровадив Євросоюз.