В одному з відділень Приватбанку касир відмовився приймати долари у клієнта для проведення SWIFT-платежу, пояснюючи незадовільним станом купюр.

Про це йдеться у скарзі на сайті Мінфін.

Сам клієнт зауважує, що на купюрах були штампи, написи і плями, проте їхній стан був далекий до максимального, що визначений листом НБУ від 27 січня 2021 року.

"Наприклад площа надпису, цифри не перевищували 20 квадратних мм. При цьому запропонували – увага!!! – взяти банкноти на експертизу тривалістю до півроку", – поскаржився чоловік.

На прохання клієнта показати, яким нормативним документом це передбачено, касир не відповів.

Так само нічим не зарадив, пише автор, дзвінки до служби підтримки. Оператор запропонував чоловіку поповнити цими ж доларовими купюрами картинку, а вже з неї зробити платіж.

"Але жодної інформації щодо критеріїв зношеності купюр надати не змогла (оператор – УНІАН). Як результат платіж не провів, не вистачило грошей після того, як частину банкнот касир відмовився приймати, витратив годину часу, чекаючи у черзі до каси", – повідомив клієнт.

Банк пообіцяв перевірити дії співробітників.