Або як держустанова вбиває Народний ринок Каменів

Йдуть дні, місяці, роки, а нормальних доріг в Києві як не було, так і немає. Хоча, здавалося б, столиця, але в деяких її районах ситуація навіть гірша, ніж в забутих Богом регіонах.

Хто ж причетний до такого стану речей?

«Вовк в овечій шкурі» - це фраза ідеально підійде, щоб охарактеризувати винуватця того, що відбувається - Київавтодор. І справа навіть не в тому, що при достатньому фінансуванні не будуються нормальні дороги. Ви здивуєтеся, але незабаром вони збираються ремонтувати трасу, позбавивши при цьому роботи більше 200 чоловік!

На Окружній дорозі по вулиці Дударевский, біля житлового комплексу «Жуляни», ремонтують трасу, біля якої розташований Ринок каменів. На ньому вже більше 20-ти років продають каміння з різних куточків України (з Житомира, Карпат, і навіть з Донбасу). Місце дійсно популярне, сюди з'їжджаються люди з усієї країни. В'їзд на ринок, як і виїзд, тільки один (на фотографії вказані стрілками).

Київавтодор вирішив нахабно перекрити доступ до ринку відбійником, через що сюди просто неможливо буде потрапити! Ринок доведеться закрити, і сотні людей втратять роботу. Про те, що робити людям після установки відбійників, Київавтодор вважає за краще не думати. Як вирішити це питання? Куди діватися людям? Чому людськими долями так легко нехтують? На ці питання відповідей немає, і, мабуть, не буде.

Складається відчуття, що Київавтодор робить це на догоду будівельним гіпермаркетів, таким як, наприклад, Епіцентр, яким піде лише на користь знищення демпінгуючого конкурента. На працівників і їх сім'ї їм наплювати. Зарплати людей на ринку і без того невеликі, вони практично перебувають на межі бідності, а тепер відбирають і їх єдине джерело доходу. Цей шматок металу Київавтодор кладе нема на дорогу, а на думку і життя звичайних працівників з мінімальною зарплатою. Але вибору немає, як, втім, скоро не буде і роботи.

Народний ринок Каменів навряд чи має шанси на виживання. Перенести ринок в інше місце неможливо, а Київавтодор і КМДА йти назустріч поки не збирається. Виникає цілком логічне запитання: навіщо потрібні нові дороги, якщо вони даються такою ціною ?! Цілком ймовірно, що це далеко не перший випадок зухвалих дій з боку комунальної корпорації. Скільки ще людей повинно постраждати, щоб ситуація почала змінюватися на краще?