Народні депутати змінили закон про рекламу відповідно до вимог Єврокомісії для вступу України до ЄС.


Верховна Рада у другому читанні проголосувала за законопроєкт № 9206, який змінює національне законодавство у сфері реклами відповідно до норм Європейського Союзу. Рішення підтримали 298 народних депутатів, повідомляє сайт парламенту 30 травня.

 

Законопроєкт передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора, а також заборону вміщувати в рекламі дискримінаційні твердження або зображення, які розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість щодо окремих осіб або груп осіб за такими ознаками, як вік, етнічна приналежність, сексуальна орієнтація, інвалідність.

 

Зокрема, до закону про рекламу вносять такі зміни:

 

  • запроваджені чіткі критерії для ідентифікації реклами, яка потрапляє під юрисдикцію України;
     
  • уточнені вимоги до наявності необхідних ліцензій та дозволів на рекламовані товари та послуги;
     
  • удосконалено регулювання соціальної реклами, наприклад, допускається показ зброї,
    посилання на рекламодавця, якщо це державний орган або міжнародна організація;
     
  • спрощені правила переривання рекламою трансляції фільмів, програм новин і програм для дітей;
     
  • збільшені до 20% квоти реклами в аудіовізуальних медіа.
     

Законопроєкт Про рекламу є одним з євроінтеграційних разом із законом Про медіа.