Чи варта приставка «нано» того, аби платити за пальне дещо більше? Головний редактор "Телеграфа" Ярослав Жарєнов провів "арктичний" експеримент з автомобільним пальним DIESEL Nano Extro від Socar.

Наявність власної машини — це поєднання комфорту, зручності та швидкості з постійними витратами на утримання авто. Досвідчений водій завжди шукає оптимальні рішення. І тут не завжди мова про економію, а про те, який варіант буде найкращим за поточних умов.

«Прихід морозів зробив мої ранки "різноманітнішими" — збиратись кудись треба раніше, очищати машину від снігу, прогрівати двигун і так далі. Коли зранку побачив на стовпчику термометра відмітку в мінус 10, було цікаво, чи заведеться моя машина так же легко, як в осінню погоду (навколо нуля).

Експеримент був цікавий ще й тим, що напередодні ми з другом заїхали на Socar і за люб’язною рекомендацією менеджера я заправив до повного їх фірмовий DIESEL Nano Extro», - розповідає Жарєнов.

Журналіст вирішив більше дізнатися про «чудо-незамерзайку». І як виявилось, в грудні Інститут споживчих експертиз (ІСЕ) опублікував результати дослідження, де сказано, що DIESEL Nano Extro від Socar витримує замерзання до мінус 35 градусів, що в умовах нинішньої зими - із запасом.

«Втім, ризикувати зайвий раз не хочеться. Сьогодні зранку завестись вдалось без зайвих проблем, як кажуть у водійських колах — "з пів оберту"», - розповів журналіст.

Далі він вирішив порівняти економічність цього виду пального, адже вартість його дещо вища за звичайний дизель.

«Продовжити експеримент вирішив в економічній площині. Дійсно, вартість "арктичного" дизеля від Socar дещо вища, ніж звичайного — 58,99 грн/л, але навіть в умовах їзди по місту датчик показав економію приблизно в 0,5 л/100 км при тій же манері та темпі їзди (зазвичай 7,5-7,7 л, а з арктичним сокарівським дизелем близько 7,1-7,2 л). Прості підрахунки показують економію близько 6,66% по літражу, а отже їздити з суперзимовим дизелем по вартості приблизно стільки ж, як заправляти звичайний по 55 грн/л. Тільки в цьому випадку точно спиш спокійно і знаєш, що зранку заведешся», - розповів Жарєнов про результати свого експерименту.

Окремо журналіст зауважив і роботу персоналу – «на Socar сервіс завжди на високому рівні, це я знаю ще з часів перших блекаутів, коли можна було заїхати на заправку і не лише залити пального, а й перекусити, попрацювати за вільними столиками».

«Резюме дуже просте: якщо раніше я скептично відносився до усіх цих приставок "супер", "пульс", "нано" та інше, то зараз розумієш, що економія не лише в моменті, а в прорахунку наслідків сьогоднішніх рішень. "Арктичний" дизель від Socar точно заслуговує на увагу і приємно здивував в плані економії. Сусід по вулиці навіть запитував, у чому секрет, що попри мороз в 10-12 градусів я швидко завівся і поїхав. А відповідь проста — "арктичний" дизель DIESEL Nano Extro», - резюмував журналіст.