Державний «Ощадбанк» повертає обов’язкове проходження фізичної ідентифікації пенсіонерів та одержувачів соціальної (адресної) допомоги з числа внутрішньо переміщених осіб. Про це йдеться у офіційному повідомленні фінустанови, передає УНН.

З 1 вересня поточного року для отримання виплат внутрішньо переміщеним особам необхідно буде особисто звертатись до відділень «Ощадбанку», щоб пройти процедуру проходження фізичної ідентифікації клієнта. Така вимога існувала і раніше, але через карантинні обмеження, пов’язані з COVID-19, вона була тимчасово скасована.

Ощадбанк попереджає, що зупинятиме видаткові операції за картковим рахунком, якщо одержувач не пройде фізичну ідентифікацію. Після проходження внутрішньо переміщеною особою фізичної ідентифікації за встановленою процедурою видаткові операції за рахунком автоматично розблоковуються банком не пізніше наступного календарного дня.

"Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №637 від 05.11.2014 пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам, які мають електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), та одержувачам соціальної (адресної) допомоги – внутрішньо переміщеним особам необхідно проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні шість місяців. До отримання ЕПП пенсіонери – внутрішньо переміщені особи мають проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні три місяці", - йдеться у повідомленні банку.

Також банк опублікував поетапну інструкцію щодо проведення ідентифікації.

В першу чергу, пенсіонер або одержувач соціальної допомоги повинен особисто звернутися до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі слід мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та основну платіжну картку або основне ЕПП (електронне пенсійне посвідчення).

Після пред’явлення вищезазначених документів працівнику Ощадбанку разом з основною платіжною карткою клієнт має здійснити операцію з отримання готівки або перегляду залишку коштів на рахунку через касовий POS-термінал (тобто виконання операції, яка передбачає введення особою ПІН-коду) або встановлення/зміни ПІН-коду з використанням основної платіжної картки або основного ЕПП.

Після цього процедура ідентифікації буде вважатися пройденою.